isabelleappelgren

Alla inlägg under augusti 2011

Av isabelle - 16 augusti 2011 21:15

Hade en hel mysig kväll igår på mezo tillsammans med tjejerna!

Och ett stort plus på att jag har spenderat dagen med världens finaste kille  

Imorgon ska jag och mamma på möte någonstans, fixa lite saker och träna.

Jag hoppas nu att ni njuter av dom sista dagarna på sommarlovet, för det

gör jag!

kram

Av isabelle - 15 augusti 2011 17:04

drar mig mot stan för att träffa nio underbara tjejer, saknat er så mycket!

puss!

 

Av isabelle - 14 augusti 2011 23:08

Jag har världens finaste pojkvän, han är så otroligt bra.  

Av isabelle - 12 augusti 2011 18:59

Vilken toppen kväll det var igår, träffade tjejerna för massa snack, film och gott att äta! Dock väckte min kära mamma mig vid halv nio imorse, eftersom hon ville komma iväg till helsingör i tid. Inte jätte roligt eftersom jag somnade vid två!

Så dagen har spenderats i helsingör med mys, fika och lite shopping.

Jag skulle som vanligt inte ha någonting, eftersom jag inte behöver någonting.

Men ändå slutade det med att jag köpte en ur snygg tröja och ett par skit snygga jeans. Förvånad? haha nej. Är iallafall super nöjd!

Och jag kan ju säga att denna kvällen nyss började bra, ö-v-e-r-l-y-c-k-l-i-g

tränat har jag också gjort idag!:)

Fick dock brev från min danslärare igår, där det stod att hon måste flytta upp oss till en mer avancerad grupp. Eftersom det inte är särskilt många kvar i min nuvarande grupp. Vilket innebär att man tränar 1,5 timme varje torsdag. OCH jag vet inte vad jag vill. Jag kände inte att jag hängde med på allt i min förra grupp, så.. hur i sören ska jag hänga med i en ännu mer avancerad grupp?

förvirrad. som vanligt!




Av isabelle - 11 augusti 2011 15:15

eftersom sommaren går mot sitt slut får ni nu massa bilder från hela sommaren.

vissa har ni sett, vissa inte!:)

                                                       


Av isabelle - 10 augusti 2011 18:04

who says you're not perfect?

 


Av isabelle - 9 augusti 2011 19:45

ska nog inte träna så mycket som jag gjort idag fler gånger.

rst en rejäl jogging runda, var helt slut när jag kom hem.

Och sen iväg till gymmet där jag tränar i mer än en timme,

hur tror ni att jag är nu? helt slut.

har inte lite ont i kroppen. aja, jag överlever!

sov hos mormor inatt, blev kebab och massa godis. nyttigt!

idag var jag och besökte min nya skola, för jag behövde hämta

ett speciellt papper. ;)

haha, puss!

     

Av isabelle - 9 augusti 2011 13:45

och vad ska duktiga isabelle göra nu? jo, ut och springa en runda med musik i öronen. sen ikväll blir det ett pass på gymmet. på g? adå!  

Ovido - Quiz & Flashcards