isabelleappelgren

Alla inlägg under mars 2012

Av isabelle - 31 mars 2012 19:40

Hej fina ni. Har bara tagit det lugnt idag, märks att jag är helt slut, somnade i soffan när jag skulle plugga. LYCKAT

Har även rensat min gardrob med syrran min och städat. Planerat lite inför imorgon vad som ska köpas, ullared på g.

Vilket innebär att vi kör vid kvart över sex? Där rök den sovmorgonen, weeee.

Ikväll ska jag mysa med min familj framför gladiatorerna, kanske något man ska vara med i när man blir stor? haha!

Massa godis, chips och popcorn och coca cola vanilla är hemköpt och jisses vad jag ska kränga.

Jag har börjat äta väldigt mycket på sista tiden, min pappa kallar min för tjockis när jag äter 6 mackor på morgonen.

Men vadå, jag är ju hungrig. Man ska ju äta tills man blir mätt? eller? Äh, who cares, jag tycker om mat, det är gott.

Jag är nog lite som en kille när det gäller mat, äter som en häst. Men jag tränar ju 4-5 gånger per vecka, så det behöver jag

för att orka. Haha nooog om det, lite bilder får ni efter att vi har städat och på snuttan när hon bestämde sig för att mysa i min väska och en härlig stekarbild på mig. puss på er

         

Av isabelle - 30 mars 2012 18:45

Ville snabbt bara visa en stolt tjej efter dagens styrke pass då jag fick beröm HÖR NI beröm av ledaren "fina biceps där Isabelle".

Träning ger reslutat. stolt tjej! Lägg även märke till mina ljusa slingor i håret, blev super! Ha en trevlig kväll!

   

Av isabelle - 29 mars 2012 19:25

Har ont i hela kroppen efter emil & emils idrottspass idag, styrka med massa vikter och sånt + att jag sprang en runda när jag kom hem.

Duktig tjej eller vad? pusshaj

jädrans vad texten stämmer in på vad jag tycker just nu om allt, sickt

 

Av isabelle - 28 mars 2012 18:05

Men haaaaj! Tiden rollar på och jag har för mycket att göra men för lite tid till det helt enkelt.

Har lagt ner mega mycket tid på min debattartikel som ska in imorgon, som jag helt ärligt och jag menar det,

tycker är riktig rolig att skriva. Har suttit och rättat den själv igår och varit kritisk mot mig själv. Lät även min sv lärare

som är en av våra lärare som ska bedömma den sen, läsa igenom den idag. Hon sa direkt " Bra rubrik Isabelle" då min rubrik är en bit från våran nationalsång i och med att debattartikeln handlar om att vi ska bevara monarkin i Sverige. Och jag var så skraj, för hon har varit så petig och kommenterat mycket på mina andra inlämningar förut, men hon sa flera gånger " detta är riktigt bra Isabelle, bra stilmedel, bra svenska" hon hade alltså inget att påpeka, blev något sjukt glad och stolt över mig själv! Det lönar sig alltså, precis som mitt spanska prov gjorde, fick ettt B/A förstår inte den betygsättningen riktigt, men glad blev jag iallafall.

Nooog om det, ellor nej föresten. Igår skulle vi ha vetenskap någonting konstigt på eftermiddagen, så vi satte oss ner och tog fram anteckningsblock och vår historielärare satte igång en powerpoint med en HEL knepig uppgift. Och sen sa han att vi skulle sätta oss i grupper för att diskutera uppgiften för att det kommer en exmination på den tills efter lovet, första tanken var ju såklart: NEJ, inte mer! Och sen helt plötsligt så stänger han av powerpointen och säger: "Nej jag bara skoja, vi ska baka tårta" Haha, alla blev riktig lurade, snacka om att lärarna lyckades. Och dessutom skulle vi klippa hål i svarta sopsäckar och ha på oss dom, vi skulle även baka tårtan i våra grupper med en bindel för ögonen. OCH jag säger bara KAOS, så jäkla roligt, vi visste alltså inte riktigt var vi hällde grädden eller om chokladen hamnade på tårtan eller utanför tårtan och kladdigt var det, men något sjukt kul. Bjuder på bilder längre ner. SÅ nog om det.

Idag tog jag bussen direkt till gymmet och hade tänkt att springa på bandet i 40 min, men nej, min höft har lagt av, eller ska vi säga: Säger emot mig just nu. Har något sjukt ont i den och kunde bara gå på bandet, så sur jag blev. Alltså fick det bli lite maskiner för armar, rumpa men mest ben. Körde rätt mycket strechning sen också. Jag håller tummarna för att min höft är ok imorgon så jag kan springa när jag kommer hem. OCH på fredag, då jävlar, då ska jag slinga mitt hår blont. ÄNTLIGEN

Insåg nyss att mitt lov är rätt fullpackat, och jag har massor av plugg som jag måste ta tag i. Det löser väl sig.

Och nu väntar jag på att lollo ska ringa, SEG.SE

puss och hej leverpastaj

   

Min fika när jag kom hem idag! Mums!

   


Av isabelle - 26 mars 2012 21:04

Sitter nu i soffan och kollar på tv, en av mina favoritserier. Lång dag i skolan då vi gjorde såååå rätt i att köpa varsin chokladboll från espresso house så vi skulle klara vår matte, det kanske ni förstår när ni ser bilden och mig;) Jag kom hem vid halv fem då jag bytte om till träningskläder direkt och sprang 5 km med musik i öronen och sedan gjorde jag massa styrkeövningar som armhävningar mot stocken osv. Satte mig sedan med allt plugg och pluggat tills nu, helt sjukt vad mycket jag har att göra. Har grymt mycket i huvudet inför val och allt, ska ju välja inför tvåan och trean. Det får jag berätta mer om en annan dag, kram

     

Av isabelle - 25 mars 2012 20:12

Hej fina ni. Jag är väldigt ledsen för den kassa bloggningen, men that's life.

I fredags fikade jag och några vänner efter skolan. Sen stack jag hem och gjorde lite matte innan jag stack

på träning. I lördags tog jag bussen upp till väla för att möta mamma och köpa nya träningsskor till mig, men

ikke sa nikke då brann det på väla så larmet och högtalarna gick igång. Tror ni möjligtvis kan se brandbilen och lyftkranen på bilden längre ner. Jag skulle egentligen fått i mig en matabit på väla också men det slutade med att vi hamnade på ikea och käkade där istället. Så det blev inga träningsskor och jag åkte direkt till stattena och bussskiten var såklart sen och jag skulle träffa dom andra vid halv två. Sen kom jag på att jag aldrig har gått från sttatena till olympia, så det slutade med att jag följde efter några HIF:are dit. Lite smart är man ibland. Träffade dom andra och kollade när HIF mötte AIK, grymt spännande match men något SJUKT kallt.

Vi hade iallafall ståplatser så vi kunde stå och dansa loss lite i pausen. Efter matchen tog vi oss ner till MC och därifrån

tog jag bussen till mormor för att värma mig innan familjen hämtade mig där för en middag på haket, syrran är ju 15 nu!

Imorse stack jag på ett styrkepass igen och sen har jag befunnit mig ute i solen och pluggat. Nu är det hög tid för mig att

hoppa in i duschen och ladda för en jobbig vecka.

       

-

Av isabelle - 23 mars 2012 16:12

Buss skiten kör såklart förbi min station, TACK FÖR DEN! Och sen möter jag tre killar då den ena säger, damn kolla bruden mannen, värsta ängeln. Haha, Jadu, det hör jag rätt ofta, ängel.

Av isabelle - 23 mars 2012 15:56

Sitter just nu på bussen till gymmet, tänkte springa på bandet i en halvtimme och sen blir det en timmes styrkepass som Linda håller i. Great!

Ovido - Quiz & Flashcards