isabelleappelgren

Alla inlägg under februari 2012

Av isabelle - 29 februari 2012 20:37

En klasskompis status på fb får förklara hur vi har det på johannes hedberg just nu: "Johannes Hedberg försöker verkligen få sina elever att begå självmord..." och därför förstår ni varför jag är något sjukt sliten och trött på plugg. Tentan som vi fick igår ska in imorgon, jädrar. Det räcker tydligen inte med att vi hade tre prov igår, nejmen en tenta på det blir ju perfa! Har ju egen lektion i idrott tillsammans med Matilda i innebandy imorgon också, tar aldrig slut.

 

Av isabelle - 28 februari 2012 21:23

Helvetes dag rent ut sagt, började med att tåget var en halv timme sent imorse och jag blev därför sen till första provet. Känner att det är alldeles för mycket i skolan nu och jag hinner inte med allt. Känner att jag är på väg att gå in i väggen, precis det som min lärare varnade mig för då jag har för mycket press på mig själv. Helvete

Av isabelle - 27 februari 2012 21:34

Ligger i sängen och kollar på film och försöker ta det lugnt, har bara handlat om provet som är imorgon hela dagen. Men nu hoppas jag att allt sitter och att jag sover ordentligt inatt. Och jag hoppas också på att min huvudvärk lägger sig. Blir prov på förmiddagen och sen fortsätter det på eftermiddagen, 8-16. Yey! Dock gjorde en grej min dag idag! Posshaj

Av isabelle - 26 februari 2012 17:41

Snacka om att jag är liiiite galen, gick upp klockan ÅTTA imorse för att plugga och har suttit med all skit sen dess.

10 timmar, DENI! Hur i hela världen pallade jag detta? Aja, I did it! När detta för hemska prov är över,

fyför vad jag kommer vara glad då. Vi ska kunna allt om statskick i olika länder, jämföra dom, diktatur, demokrati, monarki och koppla massa hit och dit. Även koppla ihop med historia där vi har franska revolutionen, industriella, upplysningen, nappe, idelogierna, strukturperspektivet, aktörperspektivet. Har befunnit mig på golvet med alla papper och gjort pilar och kopplat överallt. Fattar inte hur allt detta får plats i mitt huvud? Nog om det.

Bian i fredags var great, god mat innan och trevligt sällskap! Igår tog jag mig hem till mormor för att träffa henne en stund och få hjälp med allt plugg. Sen tog jag mig hem på eftermiddagen och sen fick vi gäster på kvällen. Längesen man pratade med Robin, var riktig skoj att träffa han igen. Och nu är lovet slut och jag laddar för en lång vecka då jag tänkt att komma igång med träningen igen efter en veckas uppehåll. Har ju varit förkyld HELA lovet och jag har saknat träningen något sjukt. Jag behöver den, jag älskar att träna. Så nu jävlar drar jag igång igen denna veckan, får dock vänta tills på onsdag för mamma tycker att min hosta måste försvinna först. Helt galet hur mycket jag längtar till sommaren, vill vara brun och ha blont hår. Låt veckorna gå fort, jag känner att jag behöver det med allt som händer nu.

Lite bilder från helgen

           

-

Av isabelle - 24 februari 2012 22:06

He's not perfect, but he's all I want and he's perfect in my eyes. I love him, because he never wanted to give up on me. I love him because he's different and he is a fighter. Who never gives up.I always think of you before I fall asleep. The words you said, the way you looked. The things we laughed about, the silent moments we shared. And when I dream, I dream of you, cause it's about you, it's always about you. There are a million boys out there, but still all I want is you. Because you are perfect to me.

Av isabelle - 24 februari 2012 16:02

Har haft en mysig dag på väla mamma och ätit god lunch, träffade även på farfar på coop

som stod och gjorde reklam för något. Längesen man träffade han?

Nu ska jag palla mig bort till tåget så jag inte missar det, jag är ALLTID ute i sista minuten nu för tiden.

Ska käka med tjejerna i stan på haket och sedan se "en gång i phuket" på bian. = Toppen kväll

posshaaaj

 

Av isabelle - 23 februari 2012 15:58

Hej på er!

Idag mådde jag lite bättre när jag vaknade så jag bestämde mig för att hänga med till

Helsingör för litta shopping. Fick med mig ett par snygga lite hängiga byxor och en halsduk hem,

båda på rea! I stan på bokrean hittade jag Blondinbellas bok, hon har allitd varit en av mina

förebilder och det ska bli väldigt spännande att läsa hennes bok. Nu är jag iallafall helt slut, mår

fortfarande inte helt bra. Måste ta lite hostmedicin, dumma irreterande hosta.

       

Ovido - Quiz & Flashcards