isabelleappelgren

Alla inlägg under februari 2011

Av isabelle - 27 februari 2011 17:23

åhnej, lovet är snart slut och det suger verkligen.

jag vill inte back to school. denna veckan som kommer är hemsk, 

inte nog med två prov och en inlämning+mentorsansvar. :(

buhuhuhuhu, förbered er på dålig bloggning.se.

nu måste  jag skynda mig om jag ska hinna till solsidan, nu tänker ni säkert " men du har ju för guds skull 2,5 h på dig" haha ja, men jag ska både duscha vilket tar en evighet för mig, göra klart en läxa, äta, stryka mina kläder och lägga fram kläder inför skolan + packa väskan. allt detta tar en evighet för mig..

kram på er


    

Av isabelle - 26 februari 2011 20:10

ni som kollar in melodifestivalen på tv just nu, jag var och såg det live idag på genrepet och jag kan ju säga att det var sååå mycket bättre live! även fast jag själv inte är så förtjust i melodifestivalen, så var det grymt häftigt! 

en sak jag la märke till, var att alla tjejer var osmkinkade. det var lite roligt att se, haha!




Av isabelle - 24 februari 2011 20:30

insåg nyss hur dålig jag är på att blogga, mitt mål är ett inlägg varenda dag och ja, ni ser ju hur det går med det. slingade och klippte håret igår hos frissan, riktigt skönt att låta någon annan göra det. jag blev själv väldigt nöjd med resultatet, ni får sån efter och före bild någon annan dag. idag har jag bara pluggat, gått ut med fiffi och hugo, fotat och slappat. imorgon blir det kungsbygget/skidor, ligger inärheten av vallåsen sen ska jag försöka hinna med ett träningspass på gymmet med. toppen fredag enligt mig!

nu ska jag kolla vidare på Dear John, en toppen film som jag är vääääldigt förtjust i just nu. gött att man hinner med att kolla på film, det är inte ofta det händer kan jag säga er. ;) 

Av isabelle - 22 februari 2011 20:53

gammla bilder, men definitivt hur söta som helst!


      

Av isabelle - 22 februari 2011 20:32

Är det bara jag som tycker det är super härligt med lov?

Jag hinner med ovanligt mycket, jag är inte lika slö som jag brukar vara på andra lov. idag har jag både varit på väla i några timmar, gjort mitt bildprojekt (den största delen, har en liten del kvar att göra), pluggat och varit på gymmet och tränat.

haha, detta är ovanligt mycket för mig, vilket känns great!

sen har jag försökt att hålla mig hemma med, eftersom vi väntade på samtal från mormor, hon skulle ju opereras idag. det känndes som timmar innan hon äntligen ringde. och det gick bra, dock mådde hon inte så bra. jag tar mig nog upp till sjukhuset imorgon, om hon blir inlagd längre. och jag ska ju även till frisören imorgon och få håret fixat, klippning + blonda slingor blir det! jag saknar den färgen jag har i håret på sommaren, blonda ljusa slingor. hoppas nu att det blir bra. 

nu ska jag sätta mig framför tven och kolla på sommar i svergie!


här får ni en bild på hur jag såg ut på min konfirmation! 

  

Av isabelle - 20 februari 2011 18:21

ville bara säga att min toppen pappa har installerat radio på min och syrrans toalett/bastu. så nu kan jag duscha med musik! inte helt fel!


hahaha, jaaaag bjuder på dessa bildern kan jag verkligen säga er.

jag vill bara bevisa hur mycket jag vill ha så blont hår igen!

   

    

Av isabelle - 19 februari 2011 23:55

min favorit!

  

Av isabelle - 19 februari 2011 20:07

toppen dag i malmö! fika, shopping, provning och massa annat.

dock är mina fötter ganska döda, jobbigt att gå så mycket.

äh nu ska jag inte klaga ;)

jag hittade tre blusar, men jag kan bara visa er en, eftersom jag bara hittar 

en av dom på internet. hittade också en sjal, en till bland alla mina andra.

hehe. kom hem vid fem och har fixat lite med mitt fotoprojekt till bilden nu, 

ska ta dom sista bilderna imorgon. imorgon ska jag också till gymmet med mamma och träna sen blir det ganska mycket plugg, så jag slipper sitta med allt i veckan.

nu ska jag kolla in melodifestivalen, har för mig att sötnosen eric saade ska vara med ikväll & det kan man INTE missa!

adios!


två av köpen idag av fyra, dock inte byxorna på den bilden längst ner. 

    



Ovido - Quiz & Flashcards