isabelleappelgren

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

it's me

Av isabelle - 26 maj 2012 14:21

halloja, ni fåt stå ut med att bloggningen inte kommer att vara på g dessa sista veckorna innan lovet. Kanske inte heller när lovet börjar eftersom jag börjar jobba på måndag när vi slutar på torsdagen och där emellan händer det grejer förstår ni. I torsdags befann jag mig på gymnasiemässan och representerade jhg, gick super bra, vi hade till och med mer folk hos oss än vad procivitas hade.;)

Dock frågade alla jag snackade om det stämde att vi var som procivitas, mitt svar på frågan var att vi ligger på samma nivå när det gäller plugg och studier, men inte statusen. Och när jag säger statusen fattar alla, det märkte jag på föräldrarna. Men det var iallafall jätte trevligt, vi hade heeeelt klart snyggaste tröjorna, skolstaden osv hade svarta vanliga t-shirtar, medan vi var skit snygga. Kom  hem vid åtta och var helt slut och hann där med inte plugga på mitt spanska prov, men det gick okej. Fick tillbaka min vattenlaborationsrapport, den som var meeega svår och jag fick ett A!!! Kan ni förstå hur glad jag blev!?

Fick A på min historia uppsats med! Det rullar på vetni. Dock mår jag inte prima idag, sjukt ont i halsen, rinnande ögon & näsa och

halva min tunga är svullen så jag kan inte äta:( Aja, om jag överlevde maginfluensa och magkatarr på samma gång, så överlever jag detta. På tisdag åker vi på läger med min klass, vi ska sova i tält?! Jag hatar att sova i tält, det är verkligen inte roligt alls. Dock ska vi padla kanot hela onsdagen, sjukt roligt eftersom jag aldrig har gjort det! Nej, nu ska jag plugga ekonomi inför vårt sista prov på fredag, hinner knappt i veckan. ha det

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle - 7 juni 2012 21:20

SÅJA, nu har jag skapat en ny blogg med hjälp av Mathilda. Jag kommer alltså INTE att blogga här mer, den NYA adressen är: www.iisabelleappelgren.blogg.se tänk på att det är två st I ibörjan så ni inte gör misstaget att söka på isabelle med ett ...

Av isabelle - 6 juni 2012 19:39


Jisses vad middagen ikväll satt gott i maggisen, grillat kött med bakad potatis och min hemmagjorda tsatziki. Har haft en mysig dag på väla med först mamma och nathalie och sen lollo. Vi fiaxde lite grejer inför söndag! Sen har jag skaffat en ny...

Av isabelle - 4 juni 2012 19:11

Är helt slut i hela kroppen, efter ett antal matcher i beachhandboll idag och efter det hem om och iväg till gymmet, är jag rätt nöjd med mig själv. Har precis ätit och duschat och slagit mig ner i soffan för att se ett gossip girl avsnitt som jag mi...

Av isabelle - 2 juni 2012 16:52


Amen tjena, så jääääkla härligt att jag är PLUGGFRI. Jag är klar med allt och jag är så sjukt nöjd med min insats i skolan detta läsåret. Jag har verkligen gjort mitt bästa vilket resulterar i goda resultat, jag menar A i debatten i både svenska, sam...

Av isabelle - 31 maj 2012 19:52

sitter mitt uppe i alla mina anteckningar inför ekonomi provet imorgon, mitt SISTA prov i ettan, helt sjukt var tiden har gått fort! Dessutom fick jag reda på att jag kommer att få A i slutbetyg i Spanska, jublade av lycka! Så sjukt glad! Vet ock...

Ovido - Quiz & Flashcards