isabelleappelgren

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle - 30 november 2011 20:42

haha, så gaaaalet bra zumba pass! Roligaste jag har gjort på länge, det var en kille som höll i passet han körde fullt ut hela timmen. Och jag har nog ALDRIG skakat rumpa så mycket förut och musiken var sjukt bra!

Det var två killar med bland alla tjejer och självklart hamnar den ena bakom mig, haha.

Men det struntade jag i, så sjukt roligt pass! Har redan bokat in mig på nästa vecka också;)

Och om jag var trött efteråt? Helt genom svettig, jag vet, fräscht!

Sprang på bandet innan zumban också, så ja. Sjukt roligt säger jag bara!

Och jag var på yoga imorse, taggad tjej!

puuuuusss

Av isabelle - 29 november 2011 22:11

Jag bara måste visa vad min underbara vän skrev till mig på sin blogg. Tack Corinne, det värmer att veta att du bryr dig och att du förstår. You are amazing.Till Isabelle Appelgren; Jag vet att du hade sett fram imot denna dagen enormt mycket!Tyvärr kom den fast den saknar ett syfte. den saknar en person. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du får svar på dina frågor och till allt som har hänt!Du förtjänar det bästa! Folk fattar nog inte hur underbar du är! Vilken fantastiskt fin människa du är!du vet var jag finns och du brukar skriva när det är något. Jag lyssnar alltid på dig för du lyssnade och gav mig råd när jag behövde det! Tacksam för det :) kram! <3

Av isabelle - 29 november 2011 20:44

åh vad jag är stressad och att min jäkla huvudvärk inte gick över under natten dödar mig. Kännde mig ganska så tvungen att gå till skolan för att inte missa någonting, har därför tagit mig igenom dagen med ett dunkande huvud.

Att gå från 8 till 4 nästan varenda dag är inte så trevligt + att ha massor av läxor, inlämmningar och prov.

Imorgon skulle jag egentligen gått på yoga på morgonen på hälsobanken, men nej då ska vi ha luciaövning.

Och jag fattar inte varför jag drömmar massa läskiga madrdrömmar hela tiden, får ingen sömn och är så sliten.

Det märks på min kropp att fyra träningar förra veckan är ovanligt, men imorgon har jag bokat in mig på zumba och

jag fortsätter i samma takt med träningen. Så galet roligt! Sen är det ju så att jag tränar på ett gym, vilket innebär massor av killar som stirrar jämt och ständigt. Och jag börjar bli rejält irreterad på det, tycker inte om när folk kollar på mig när jag tränar. Ta hand om ert eget istället. Ja, mitt humör är som vanligt på topp. Och nu ska jag slänga mig framför tven efter 5 timmars plugg, haha.

 

Av isabelle - 28 november 2011 19:02

gick hem en lektion tidigare, hade världens dunder huvudvärk och kännde mig febrig.

har befunnit mig i soffan sen fyra och huvudvärken går inte över och HEJ vad jag hatar

att må dåligt! Det enda positiva idag är att jag fick tillbaka mitt matteprov med alla rätt,

så grym man kan va ibland. Nu ska jag vila lite till och hoppas på att bli bättre.

Idag är inte min dag.


skulle varit 6 månader idag, ett halvår. Det gör ondare än någonsin att han inte vill prata med mig,

när jag har stått han så närma och stöttat honom. Jag har iallafall gjort allt jag kan och min energi

börjar ta slut. Det är så många frågor utan svar och jag tycker att jag förtjänar dem.

Men tydligen anser han att det är lättast för honom att bara radera mig totalt.

Istället för att ta tag i allting och fixa det. Och sören i det att jag ska sakna honom så mycket,

det tar kol på mig.

Av isabelle - 27 november 2011 18:56

hej finisar.

min helg har varit great faktiskt, förutom att det enda jag har i mitt huvud är nivetvad.

Kom nyss hem från släktkalas då vi firat gammelmormor som blir hela 89 år!

Hon blev besviken då hon insåg att hon inte fick träffa claes, hon hade sett fram

emot att göra det någongång. Lika ledsen är ju jag med, saknar honom väldigt mycket.

Som vanligt var det ur god mat och trevliga kussiner!

och överlycklig isabelle blir när man får chokladkalender, hihi.

Jag ser något enormt fram emot den första december då julkalendern börjar, hel mysigt.

Och vet ni vad? Min kära framor har bestämt sig för att skaffa en liten valp.

Casper heter den och är nog världens sötaste filur och det kan inte bli bättre

att den kommer och firar jul hemma hos oss på julafton! 

Jisses vad det ska gosas då. Ni får bild lite längre ner.

Och imorgon är det måndag igen, dock är vi lediga på torsdag!

Och då har jag bokat mormor som kommer hit och bakar lussebullar med mig.

Nu ska jag ta ett bad med massa skum och en varm choklad hänger med också.

adios amigos

här har ni casper, super mega söt! och bilden är syrrans, dvs nathalie!

 



Av isabelle - 26 november 2011 18:05

Befunnit mig på väla hela dagen med super fina lollo, grym tjej!

Vi har vandrat runt och båda hittade lite stuff. Invigt våra studentkort på coffeehouse by george, 

ingen dålig fika det + snack om polen minnen och massa annat! 

Idag får ni lite bilder på koftan jag köpte och halsbandet, dock är halsbandet i silver och så

mycket snyggare i verkligheten. Har hittat massa inredning som jag ska köpa

efter jul när jag ska göra om mitt rum. Ny säng står också på listan, bilder får ni längre ner.

och gissa vem som har ont i hela kroppen pga. all träning denna veckan? 3 gånger än så länge

och imorgon blir det fjärde gången jag tränar denna veckan. duktig tjej säger jag bara!

puss

         


-

Av isabelle - 26 november 2011 09:58

hur kunde du säga till mig att jag var allt för dig, att jag var ditt liv och din kärlek och sen lämna mig?

eller att du druknade i mina ögon den 28 maj? Eller framför allt, " jag stannar hos dig tills du inte älskar mig mer"

jag har sparat alla meddelande och dom betyder fortfarande lika mycket för mig. Jag önskar att du ville prata med mig så jag förstår, för jag har väldigt svårt att förstå varför du gjorde som du gjorde när du har sagt att du inte klarar dig utan mig.

Jag förstår inte hur du kunde lämna mig när du sa att du var så kär i mig så du inte vet vad.

Jag har allt sparat, för det påminner mig om dig. Det påminner mig om hur mycket jag vill kämpa för dig och jag önskar mer än annat att du kännde samma sak. På måndag är det den 28 och då skulle vi ha haft 6 månader, ett datum jag sett fram emot något enormt mycket. När jag säger att jag saknar dig så menar jag det, jag saknar dig något enormt. Hela tiden önskar jag att du var här hos mig, som det brukar vara. Jag önskar helt enkelt att du ville komma tillbaka.

Jag vill fortfarande ge allt, för jag älskar dig fortfarande.

Av isabelle - 25 november 2011 19:26

everything deserves a second chance, especially when it's worth fighting for.

 

Ovido - Quiz & Flashcards