isabelleappelgren

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

don't wake me up

Av isabelle - 4 juni 2012 19:11

Är helt slut i hela kroppen, efter ett antal matcher i beachhandboll idag och efter det hem om och iväg till gymmet, är jag rätt nöjd med mig själv. Har precis ätit och duschat och slagit mig ner i soffan för att se ett gossip girl avsnitt som jag missade igår. Kommer somna när som helst, helt sickt vad trött jag är. Har dessutom en grym smärta i min ena handled, fick en rejäl smäll av en kille idag under en av matcherna. Har rivsår på armarna och allt, men kul var det! Imorgon börjar vi åtta, (igen) och då ska vi få tillbaka arbeten och sånt, kolla film och mysa. Sen ska jag till frissan, klippning och blonda slingor är det som gäller. Blondin ska det minsann va!

Sen ska jag träffa min bästa vän på onsdag för lite grejs, torsdag är det skolavslutning, fredag student + fixa pass, lördag - ledig , söndag blir det partyparty och sen på måndag börjar jag jobba. Tänkte att jag fick sommarlov på torsdag, men nu väntas fyra veckors jobb, ska gå upp halv fem varje dag och kommer hem vid halv sex på kvällen. I can do it! PLUS att jag har ett projekt på gång, har haft mejlkontakt med en person och vad det är för projekt får ni se längre fram. Förhoppningsvis sker det till hösten, men det är en bit dit.


 
 
M

M

4 juni 2012 21:09

Haha gillar att du ska festa på söndag och sen jobba på måndag ;)

http://awaay.blogg.se

isabelle

5 juni 2012 21:59

Adu, här kör vi på!!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle - 7 juni 2012 21:20

SÅJA, nu har jag skapat en ny blogg med hjälp av Mathilda. Jag kommer alltså INTE att blogga här mer, den NYA adressen är: www.iisabelleappelgren.blogg.se tänk på att det är två st I ibörjan så ni inte gör misstaget att söka på isabelle med ett ...

Av isabelle - 6 juni 2012 19:39


Jisses vad middagen ikväll satt gott i maggisen, grillat kött med bakad potatis och min hemmagjorda tsatziki. Har haft en mysig dag på väla med först mamma och nathalie och sen lollo. Vi fiaxde lite grejer inför söndag! Sen har jag skaffat en ny...

Av isabelle - 2 juni 2012 16:52


Amen tjena, så jääääkla härligt att jag är PLUGGFRI. Jag är klar med allt och jag är så sjukt nöjd med min insats i skolan detta läsåret. Jag har verkligen gjort mitt bästa vilket resulterar i goda resultat, jag menar A i debatten i både svenska, sam...

Av isabelle - 31 maj 2012 19:52

sitter mitt uppe i alla mina anteckningar inför ekonomi provet imorgon, mitt SISTA prov i ettan, helt sjukt var tiden har gått fort! Dessutom fick jag reda på att jag kommer att få A i slutbetyg i Spanska, jublade av lycka! Så sjukt glad! Vet ock...

Av isabelle - 28 maj 2012 21:30

Såja, packat och klart! Min packning går alltid åt helvete när jag ska åka någonstans. Jag fattar inte vad jag gör för fel! Men har iallafall varit hos doktorn idag, får inte göra fysiska aktiviteter. Men jag tänker inte missa lägret! Noway! Dock ska...

Ovido - Quiz & Flashcards