isabelleappelgren

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

the worst way to leave someone is without an explanation

Av isabelle - 6 juni 2012 19:39

Jisses vad middagen ikväll satt gott i maggisen, grillat kött med bakad potatis och min hemmagjorda tsatziki.

Har haft en mysig dag på väla med först mamma och nathalie och sen lollo. Vi fiaxde lite grejer inför söndag!

Sen har jag skaffat en ny blogg, dock är den inte klar eftersom Mathilda ska hjälpa mig med en design, så ni får

reda på vad den heter när det är klart! Känner att jag behöver en ny av ett flertal anledningar, för det första har bloggplatsen

ingen app vilket suger såhäääääär mycket och för det andra är blogg.se myckt mycket snyggare. Och sen vill jag börja om på nytt, med en helt ny tom blogg. Det bara känns bra, toppen! Igår var en sådär bra dag, den var dålig för att jag snackade med lite kompisar och fick reda på lite saker. Vilket fick mig att inse hur korkad jag är som har varit så snäll och att jag inte borde ha varit det. Fyfan vad folk är själviska och bara bryr sig om sina egna känslor och ingen annans. Det var det dåliga med dagen, fast jag ändå fick ut något bra av det i slutändan. Sen fick jag tillbaka mitt ekonomiprov som jag gjorde i fredags förra veckan, och jag fick ett A! Jag fick också tillbaka min nordkorea analys och på den fick jag också ett A! Hur grymt?! Och sen fick jag tillbaka min uppsats om dödstraff i religion och på den fick jag också ett A? OCH jag fick tillbaka uppsatsen i Naturkunskap i fysiologin och på den stod ett klart A????? Vad händer, helt sjukt vad glad och stolt jag var över mig själv igår, GALET så bra det har gått!! Och jag kommer att få ett A i slutbetyg i Naturkunskap, haaaajar ni? whoho! I religion får jag ett B, helt sickt vad glad jag är över att jag har kämpat så mycket, YEY! Sen efter skolan blev det en fika på stan med lina och sen tog jag bussen till frissan, blev rätt blond kan jag säga, min frissas kommentar var " oj, det blev visst rätt blont" Haha jo, min mamma dog lite när jag kom hem, haha! Nöjd är jag iallafall, älskar att vara blond! Nu ska jag lägga fram kläderna inför imorgon, långklänning blir det på skolavslutningen och sen fika på stan med ett gäng och sen träning på kvällen. puss på er

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle - 7 juni 2012 21:20

SÅJA, nu har jag skapat en ny blogg med hjälp av Mathilda. Jag kommer alltså INTE att blogga här mer, den NYA adressen är: www.iisabelleappelgren.blogg.se tänk på att det är två st I ibörjan så ni inte gör misstaget att söka på isabelle med ett ...

Av isabelle - 4 juni 2012 19:11

Är helt slut i hela kroppen, efter ett antal matcher i beachhandboll idag och efter det hem om och iväg till gymmet, är jag rätt nöjd med mig själv. Har precis ätit och duschat och slagit mig ner i soffan för att se ett gossip girl avsnitt som jag mi...

Av isabelle - 2 juni 2012 16:52


Amen tjena, så jääääkla härligt att jag är PLUGGFRI. Jag är klar med allt och jag är så sjukt nöjd med min insats i skolan detta läsåret. Jag har verkligen gjort mitt bästa vilket resulterar i goda resultat, jag menar A i debatten i både svenska, sam...

Av isabelle - 31 maj 2012 19:52

sitter mitt uppe i alla mina anteckningar inför ekonomi provet imorgon, mitt SISTA prov i ettan, helt sjukt var tiden har gått fort! Dessutom fick jag reda på att jag kommer att få A i slutbetyg i Spanska, jublade av lycka! Så sjukt glad! Vet ock...

Av isabelle - 28 maj 2012 21:30

Såja, packat och klart! Min packning går alltid åt helvete när jag ska åka någonstans. Jag fattar inte vad jag gör för fel! Men har iallafall varit hos doktorn idag, får inte göra fysiska aktiviteter. Men jag tänker inte missa lägret! Noway! Dock ska...

Ovido - Quiz & Flashcards