isabelleappelgren

Alla inlägg under juli 2011

Av isabelle - 31 juli 2011 15:44

jag är så trött och fattar inte riktigt hur jag ska orka träna om en timme ungefär. 

blev lite smått sur när jag cyklade bort till ica för att köpa choklad och hallon, och då var det självklart stängt. fast jag tror jag kan övertala mamma att köra in om coop på vägen hem, vi ska ändå beställa foton. fredagen var great, befann mig på bakken med härligt folk från tomelilla plus halva familjen. igår blev det en runda in till festivalen med min pojkvän för att kolla saade! träffade även lina och fredrik!:)

nu måste jag verkligen ta tag i mitt berg av tvätt som ska strykas, har tvättat en hel del sen barcelona. 

ta hand om er!                                                                                                           










Av isabelle - 30 juli 2011 10:46

                                           

Av isabelle - 29 juli 2011 13:16

2 månader , igår - dessa två månader har varit helt underbara och jag hoppas så mycket på många fler. Jag har aldrig någonsin känt så här förut, det är något speciellt. Jag är fortfarande överlycklig för att jag har världens finaste pojkvän, han är helt underbar. I love you. <3

Av isabelle - 27 juli 2011 20:36

barcelona är en helt fantastisk stad, med så mycket att se. vi har både sett olympiaden, fotbolls arenan, parken, sagrada la familia ( en kyrka som dom har hållt på att bygga i 50 år, men den blir aldrig klar ) catedralen, där vakten sa till mig att jag hade för korta shorts och fick därför inte gå in. men då var jag smart och vek ner dom! sen har vi också sett den magiska fontänen och ett mega stort gammalt palats. jag tror helt seriöst att vi har gått i en stoooor del av barcelonas små ur mysiga gator, där jag blandannat hittade new yorker! sen ska vi inte tala om la rambla, en gata där det kryllar av folk och affärer. badat har jag också gjort, på den fina stranden. 23 grader i vattnet och vågor är inte heeelt fel! och tjena vad jag har snackat spanska, haha! satt och snackade med en gammal spanjor på tåget, frågat massa människor efter vägen, översatt från spanska till svenska varenda gång vi skulle köpa något! sjukt roligt var det iallafall. dock brände jag mig jätte jätte mycket i måndags. helt röd i ansiktet var jag och folk tittade, ganska så mycket :(:( så ja, nu fjällar jag som sören. jätte roligt! sen har jag shoppat med! ett snyggt linne från fridays, tröja från new yorker, ur härlig scrub till kroppen och en väldigt snygg rosa t-shirt från FC barcelonas shop. och bilder, haha! har runt 50 stycken som jag vill visa er. några kommer redan här!

                                                           

Av isabelle - 26 juli 2011 21:50

baccccck!

har haft en super bra semester i barcelona!

berättar allt imorgon + massvis med bilder.

sov två timmar inatt och gick upp vid fyra imorse..

kram!


    

Av isabelle - 22 juli 2011 17:24

tjena bloggen. sitter just nu i lobbyn, här är wi-fi. vilket är great! ville bara säga att jag har det toppen, vi beställde frukost till mamma på sängen imorse, rikitigt fin frukost var det. Hon blev väldigt nöjd kan jag säga er! idag har vi vandrat runt i barcelona och sett massa, mina fötter gör sååå ont. nu ska jag gå upp till mitt och nattis rum för att duscha och vila. sen blir det middag, ikväll ska jag köra på klänning, mamma fyller ju år! vi hörs när jag kommer hem på tisdag.

puss!

Av isabelle - 20 juli 2011 20:20

ääääntligen har jag lyckats packa klart min jädra resväska. 

jag har också tränat i över en timme och hjälpt pappa med att gräva, 

så nu är min kropp ganska så slut.. fick bli en runda in om coop med

för att handla lite shampo & balsam. växlat pengar är också klart!

kameran är full laddad och tjena vad jag ska fota! 

vi har gratis internet på hela hotellet och syrrans dator hänger på.

vi har grillat go mat ikväll och jag ska snart ta mig en dusch.

sen blir det tv och chokladpudding, sen måååste jag sova.

ska upp vid kvart i sex, planet går vid tio. 

förbered er på dålig bloggning, 

adios!

 

Av isabelle - 20 juli 2011 09:58

nu blir det träning, växla pengar, hämta resväska och handling. 

sen måste jag packa, just nu ligger det bara massa kläder på golvet.

duktigt isabelle!  

Ovido - Quiz & Flashcards