isabelleappelgren

Alla inlägg under oktober 2011

Av isabelle - 29 oktober 2011 17:47

ikväll blir det middag hos grannen, trevligt!

och imorgon får jag äntligen träffa min claes, efter nästan två veckor.  

idag får ni en bild på mig, kär i min iphone!

 

Av isabelle - 28 oktober 2011 20:22

5 underbara månader med min sjukt fina pojkvän.

Jag kan inte sätta ord på hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig.

Dessa månaderna har betytt väldigt mycket för mig. 

När jag tänker tillbaka på dessa månaderna, inser jag att jag aldrig har varit

såhär lycklig förut. Jag har aldrig varit så galet kär som jag är i dig.

Jag har verkligen fallit för dig och helt ärligt är du det allra bästa.

Den absolut finaste jag vet. 

Jag älskar dig med hela mitt hjärta.



Av isabelle - 27 oktober 2011 20:21

okej, nu är det såhär. Om någonting mer går snett idag vet jag inte vad jag gör.

fyför vad jag är irreterad. HEJDÅ

Av isabelle - 26 oktober 2011 21:00

Imorgon har vi filmfestival! Finkläder, popcorn, godis, film, röda mattan och bubbel.

Häärligt såhär precis innan höstlovet!

Är dock förkyld, men det funkar ändå. Tycker synd om min fina pojkvän som också

blivit sjuk, möjligtvis mitt fel..

Kanske hjälper lite med att säga att jag älskar honom och att han är en toppen pojkvän!

Nu ska jag kolla vidare på grey's. 

adios amigos  




Av isabelle - 23 oktober 2011 19:33

           

Av isabelle - 22 oktober 2011 17:33

åh, såg nyss i tidningen att dom visar "allt för min syster" på fyran 21.30 ikväll.

Så oerhört bra film! väldigt, väldigt sorlig. 

Det är iallafall något jag ska se, inget tvek alls!


Av isabelle - 21 oktober 2011 13:37

vilket toppen humör jag blir på när min hals inte gör ont längre!

har precis kommit hem och efter att ha gått en runda på stan med fina

lina. Hittade ett par byxor på vila, eftersom jag hade rabatt där!

Eftersom jag mår bra ska jag ta bussen till gymmet och träna snart.

puss och kram!

Av isabelle - 20 oktober 2011 19:45

Hej finisar! Riktigt höstväder ute och kallt som sören. Dock är hösten väldigt mysig!

Igår hade vi somsagt debatt och efter det spanska prov. Debatten har bara gjort mig så sjukt irreterad, så det vill jag inte prata om. Meeen jisses vad jag älskar spanska, finns ingen roligare lektion än spanska. Hade så gärna velat ha det mer än två gånger i veckan! Speciellt när man har en toppen lärare, det är verkligen super roligt att lära sig massa nya saker varenda lektion. Insåg nyss att jag har spanska imorgon! 

Och det är fredag imorgon, slutar vid kvart över elva och då ska jag göra lite ärender.

Sen på kvällen bär det av hem till lollo med trevligt folk!

Nu ska jag göra lite te med honung, vilket jag egentligen hatar. Men min hals är fortfarande kass... och sen ska jag äta mitt twix till det. mums!


puss                                                                                                                   saknar New york..    

  



Ovido - Quiz & Flashcards