isabelleappelgren

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

super bass

Av isabelle - 18 maj 2012 16:47

Varit i stan hela dagen med min fina mormor, hon böjd mig på en ur god lunch på dunkers och vi kollade på fotoutställning.

Jag förstod verkligen inte syftet bakom fotona, men det är väl så det ska vara antar jag. Sen tog vi oss upp till min gammel mormor eftersom jag lovat henne att hälsa på henne. Jag hade bakat muffins som hon tyckte var jätte goda, sen tog jag bussen hem och kom precis hem. Nu ska jag ut och springa en runda och köra lite styrka och sen ska jag göra tacos till daddy, natta och erika. Käkar med dom innan jag tar tvåan till stan igen och sen byter till ettan mot råå. Blir filmkväll där med ett helt gäng!

Ni får en mummabild på min lunch idag och en på mig, vissa kommer säkert tänka att jag är hel konstig som lägger ut en sån bild.

Men komigen, folk tar foto på sig själv i bikini och detta är ingenting. Jag är bara så grymt stolt över mig själv att jag har nått mitt mål med min träning, keep going girl! Och jag vill bevisa att man kan om man vill, det är bara att ge järnet och inte ge upp! posssshaaaj

   

 
 
johanna

johanna

18 maj 2012 17:22

Hej vilken fin blogg du har! Va gärna med i veckans blogg! hur mår du?:)

http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

isabelle

19 maj 2012 00:07

Tackar! Jag mår bra jag!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle - 7 juni 2012 21:20

SÅJA, nu har jag skapat en ny blogg med hjälp av Mathilda. Jag kommer alltså INTE att blogga här mer, den NYA adressen är: www.iisabelleappelgren.blogg.se tänk på att det är två st I ibörjan så ni inte gör misstaget att söka på isabelle med ett ...

Av isabelle - 6 juni 2012 19:39


Jisses vad middagen ikväll satt gott i maggisen, grillat kött med bakad potatis och min hemmagjorda tsatziki. Har haft en mysig dag på väla med först mamma och nathalie och sen lollo. Vi fiaxde lite grejer inför söndag! Sen har jag skaffat en ny...

Av isabelle - 4 juni 2012 19:11

Är helt slut i hela kroppen, efter ett antal matcher i beachhandboll idag och efter det hem om och iväg till gymmet, är jag rätt nöjd med mig själv. Har precis ätit och duschat och slagit mig ner i soffan för att se ett gossip girl avsnitt som jag mi...

Av isabelle - 2 juni 2012 16:52


Amen tjena, så jääääkla härligt att jag är PLUGGFRI. Jag är klar med allt och jag är så sjukt nöjd med min insats i skolan detta läsåret. Jag har verkligen gjort mitt bästa vilket resulterar i goda resultat, jag menar A i debatten i både svenska, sam...

Av isabelle - 31 maj 2012 19:52

sitter mitt uppe i alla mina anteckningar inför ekonomi provet imorgon, mitt SISTA prov i ettan, helt sjukt var tiden har gått fort! Dessutom fick jag reda på att jag kommer att få A i slutbetyg i Spanska, jublade av lycka! Så sjukt glad! Vet ock...

Ovido - Quiz & Flashcards