isabelleappelgren

Alla inlägg under juni 2011

Av isabelle - 28 juni 2011 09:00

just nu, om detta inlägg verkligen kommer upp på min kära blogg, befinner jag mig i Höllviken. syftet med inlägget är att idag har jag och min pojkvän en månad!

och jag har ingen aning om han kommer att läsa det här eller inte..

jag vill bara att han ska veta hur underbar han är och att han är toppen. 

han är så bra på alla möjliga vis, han får mig alltid att le, oavsett vad.

jag har världens finaste pojkvän, det har jag verkligen.

tack för att du finns, jag älskar dig!  



Av isabelle - 26 juni 2011 11:00

Av isabelle - 25 juni 2011 13:24

befinner mig just på ett biblotek i höllviken där jag fann en dator! vårt lilla hus ligger cirka 10 meter ifrån havet och det är sååå underbart. badade igår och idag har jag laddat upp med godis från hemmakväll och filmer. blir en jogging tur sen och efter det ett dopp i havet.

hoppas ni har det bra, puss!

Av isabelle - 23 juni 2011 22:28

jaha, då börjar det närma sig fredag. har iallafall varit hos claes hela kvällen, fin kille jag har! min väska är packad och klar ( fullt ut kan jag ju säga...) inför imorgon, ingen sovmorgon får man heller eftersom mamma inte vill köra i den ur härliga trafiken senare på dagen.. 

sova i bilen kommer inte heller funka eftersom det är fyra tjejer som snackar hit och dit. men jag tror att jag överlever! blir lite konstigt att komma tillbaka ner mot falsterbo och där, men ändå lite roligt. där finns ju en hel del minnen. tur att jag köpte några böcker härom dagen, längesen jag läste. och det är inte heeelt fel att ligga på stranden med musik i öronen och en bra bok! nej, nu är det time för mig att sova.

ha en härlig vecka!  



var bara tvungen att visa denna härliga bild, hooost. vet inte om jag har visat er den innan, men killen till höger frågade om jag ville gifta mig med honom. eh japp, det slutade med att jag halvsprang därifrån.. sen blev han nog lite rädd när pappa tog ett snack med honom.. haha, kärlek på egypten!


 

Av isabelle - 22 juni 2011 11:09

som vanligt har jag sovit ut, antagligen har jag ganska så mycket sömn att ta igen.

min härliga hosta är på g och jag drar mig snart mot lollos house för lite snack och movie. sen bär det av till något stall där la syrra ska rida och efter det blir det bio tillsammans med henne ikväll! mys på hög nivå här. imorgon får jag äntligen träffa världens bästa kille, innan jag åker iväg en vecka..:(

och det innebär dåligt bloggande, ledsen för det!


ehm ja, så går det när jag är full av energi.......snygg frissa och allt!

      


Av isabelle - 21 juni 2011 21:02

snygg syrra jag har istället och själv har man fotat.   

                       


Ovido - Quiz & Flashcards