isabelleappelgren

Alla inlägg under augusti 2011

Av isabelle - 30 augusti 2011 19:53

här får ni en video på ungefär vad jag och några andra tjejer från johannes hedberg har gjort i eftermiddags + massa andra folk. dock är detta en video från förra året, men det är exakt samma grej som vi ska vara med i år, fast här i helsingborg!

men tjena vad roligt det är att dansa och sjunga tillsammans med afrikaner!

kolla!


Av isabelle - 28 augusti 2011 18:44

3 månader.  

I love who you are and every little thing you do.

I love how comfortable we are with each other.

I absolutely adore how when I turn away from you when we

are fighting, you try to stay mad, then run after me.

I love the look in your eyes when we kiss.

I love how you need me as much as I need you.

And most of all, I love how you love me.




Av isabelle - 26 augusti 2011 18:07

vet ni vad?

USA, New York om två veckor idag!

 

Av isabelle - 25 augusti 2011 20:49

ojoj, vilken dålig bloggning!

Men ni vet, ny skola tar en himla massa tid. Och jag trivs väldigt bra,

mina lärare är verkligen toppen och även min klass.

Vi har också matkort, vilket innebär att vi får äta på olika

restauranger i stan. Mycket lyxigt!

Har varit på nya väla idag och inhandlat lite smink och en kalender.

Jag överlever inte utan en kalender, mycket viktigt!

Imorgon slutar jag kvart över elva, superduper!

Vi får gäster imorgonkväll plus att jag måste hinna med ett träningspass.

På lördag får jag förhoppningsvis träffa min pojkvän, har inte träffat honom på en vecka.:( Sen på söndag blir det släktkalas, Rasmus blir 18!

Nu måste jag gå, ska snart sova eftersom jag är helt slut.

Klockan ska ställas på kvart i sex, jippy.

puss&kram.

Av isabelle - 22 augusti 2011 18:28

Jag saknar min älskling väldigt mycket.  

       

Av isabelle - 21 augusti 2011 18:22

Första dagen på johannes hedberg imorgon och jag är faktiskt inte nervös,

inte än. Men jag kan lova er att det kommer. Ny skola, nya lärare och ny klass.

Allt är nytt, men något otroligt spännande!

Idag har jag varit i domsten och skulle egentligen badat, men det var för kallt!

Köpte mig en glass istället;)

Efter det blev det träning och sen har jag läst igenom ett häfte på 30 sidor

om kalla kriget, som vår solärare på ps tipsade oss om att göra.

Duktig tjej! Nu ska jag hoppa in i duschen, bestäma vad jag ska ha på mig imorgon, äta och mysa framför tven.

puss!

 

Av isabelle - 20 augusti 2011 16:12

drar in mot stan för filmkväll med fina människor!

adios!

Ovido - Quiz & Flashcards