isabelleappelgren

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av isabelle - 7 augusti 2011 19:48

Hittade en trevlig liten lista från min gamla blogg. Alltså blir det en repris!

10 saker som ni inte visste:

- jag hatar när folk säger att dom mår bra, fast dom egentligen inte gör det. det får mig att tveka på om folk verkligen litar på mig.
 
- jag sminkar mig inte bara för att folk inte ska se mig osminkad, jag sminkar mig för min egen skull och för att jag tycker det är kul. det händer ofta att jag går osminkad på väla osv.
 
- ibland kan jag stå i en halvtimme på morgonen och inte kunna bestämma vad jag ska ha på mig. även om jag har lagt fram tre förslag kvällen innan.
 
- jag har svårt för att sluta plugga. vilket innebär att jag pluggar väldigt ofta. jag kan liksom inte komma till ett prov utan att känna mig sten säker. om jag inte har pluggat tillräckligt så blir jag riktigt besviken på mig själv. alltså har jag otroligt höga krav på mig själv.
 
- jag hatar när folk försöker göra sig till. När dom liksom försöker vara någon annan än dom egentligen är. Jag blir däremot imponerad på folk som är sig själva, som inte bryr sig om vad andra tycker.
 
- jag stör mig väldigt mycket på vänner som säger att dom finns där, men sen aldrig hör av sig. dom som säger så och sen skiter i det, är inte riktiga vänner.
 
- jag gillar när folk håller om mig, det får mig att känna mig trygg.
 
- det bästa jag vet är att resa, då får man sola och bada och ta massor av fina foton.
 
- jag uppskattar jätte mycket när folk säger snälla saker till mig. ibland har man den känslan, ehm.. hur ska jag förklara det här. den känslan när man är lite nere. då är det inte helt fel att få höra något bra. något litet kan få en att må så mycket bättre.
 
-  jag älskar folk som är på topp. sånna som alltid peppar och är glada, det är så jäkla härligt!
 
- jag hatar folk som säger och lovar saker, men sen inte håller det. Om man inte är säker på att man kan hålla det, så lova inte något då. Ordet lova, är ett starkt ord. Och det kan såra mer än vad du anar.
 
     
Ovido - Quiz & Flashcards