isabelleappelgren

Alla inlägg under januari 2011

Av isabelle - 30 januari 2011 19:00

här får ni en bild på en av blusarna som jag köpte igår, i helsingör.

den är ifrån min favorit affär, saint tropez.

tur jag hade att det var rea på den och det var även den sista.

dock är den mycket finare i verkligheten!

den blusen på nästa bild var jag jätte nära på att köpa, men jag var osäker på om jag verkligen ville ha den. ångrar jätte mycket nu att jag inte köpte den, den är faktiskt jätte snygg!

kan ju alltid hoppas på att jag får den i födelsdagspresent, precis som dom andra två blusarna. ;)

  

  

Av isabelle - 29 januari 2011 21:32

jag förstår inte hur dum jag var som litade på dig, det var ett av mina största misstag.

                                                                                                       


dagen var verkligen varit great!

ett minus är att jag inte har sovit så mycket inatt.

igår kväll när jag skulle sova så fick jag otroligt ont under hjärtat, insåg

ganska snabbt att jag hade sträckt mig på gymmet. 

jag kunde varken röra mig och det gjorde ont när jag andades, slutade

med att jag somnade vid halv tre. resten av natten vaknade jag hela tiden i omgångar och kunde inte röra mig. som tur var mådde jag mycket bättre när jag vaknade imorse, vid halv nio. sen bar det av till helsingör med mormor, mamma och syster.

jag hittade min favorit affär, som tur var hade dom rea och jag hittade två söta blusar. dock ska jag få dom i födelsedagspresent, alltså på torsdag, då jag fyller 16! 

blev även en jätte god fika och lite shoppande till. vi kikade också in på ett museum.

sen när vi kom över till sverige, köpte jag en perfym också. kom hem vid halv fyra, sen dess har jag stor städat mitt rum, bastat och pluggat lite. 

blev ingen filmkväll hos cissi eftersom jag är heeelt slut och inte mår bra. 

nu ska jag slänga mig framför tven, och det kommer sluta med att jag somnar. 

har en heldel att ta igen.

kram 

    

Av isabelle - 28 januari 2011 20:38

härligt med helg, helt otroligt skönt faktiskt.

när jag kom hem vid halv fyra, blev det direkt iväg till gymmet och träna.

sen blev det väla, eftersom jag behövde nya skridskor och sen handla jag och mamma.

vi orkade inte göra mat, så det fick bli pizza. riktigt länge sen jag åt pizza, hehe. 

veckan har varit så lång och jag har pluggat som vanligt. imorgon tror jag att jag hänger på mamma och mormor till helsingör, det finns ju mycket att shoppa där. ;)

sen bär det nog av hem till cissi, filmkväll på gång!

sen på söndag blir det plugg & plugg & kanske träning igen.

nu ska jag försöka muntra upp syrran. 

kram på er 

  

Av isabelle - 26 januari 2011 20:47

men jisses, kolla vilken snygging Liam hemsworth är!

wow säger jag bara. 

    

Av isabelle - 25 januari 2011 18:37

hahahaha, asså nej.

Jag orkar inte med mig själv längre.

mamma frågade nyss vem som hade lagt skinkan bland brödet, och gissa vem?

jo, jag!  

jag vet seriöst inte vad det är med mig, jag är nog en riktig blondin idag.

riktigt korkad. förlåtförlåt för dålig bloggning, men jag har fullt upp med massa läxor.

puss!

Av isabelle - 23 januari 2011 17:20

jag hatar när helgerna går så fruktansvärt fort, jag orkar inte gå till skolan imorgon.

vill bara vara hemma och ta det lugnt.

jag tycker ändå att jag har hunnit med ganska mycket, igår fick jag massa frisk luft.

idag har jag varit på gymmet och tränat, det var en rejäl träning kan jag säga.

men riktigt skönt efteråt! sen har jag bara suttit och pluggat, men fått gjort en hel del.

skulle egentligen bakat vaniljbullar, men vi ser ju hur det gick med det.

tänkte faktiskt baka lite muffins istället, går lite snabbare.

sen blir det duschen, mat och solsidan!

imorgon kan man börja söka till gymnasieskolor, och jag vet var jag vill gå.

men inte riktigt vad, väljer mellan två olika linjer.

antingen blir det samhälles programmet - medier, information och kommunikation

eller estetiska programmet - media

jag är jätte osäker på vilken av dom jag ska välja, båda är högskoleförberedande, vilket är great. men jag är osäker på om jag verkligen är så pass duktig när det gäller foto att jag borde läsa det? jag får väl fundera lite till, det fixar sig nog.


en av mina favoriter sen igår

  

Av isabelle - 22 januari 2011 20:48

hej!

idag är jag på lite bättre humör, igår var en dålig dag.

idag har jag varit på maxi och handlat med mamma och nathalie.

passade på att fylla i min inköpslista till hemkunskapen.

sedan blev det en fika med, alltid lika gott ;)

efter det blev det skogen/havet, vi gick en riktigt lång runda på en timme,

var heeeelt slut sen. men mådde verkligen great!

min älskade kamera var också med, så bilder kommer.

har också hunnit plugga lite, känns bra

jag har precis ätit god mat och bastat, nu ska jag sätta mig framför

tven och äta godis. 

kram!


jag tror att jag vet vad som gör min dag, som gör att jag orkar stiga upp ur sängen om dagarna. det betyder enormt mycket för mig att ha folk omkring mig som bryr sig. folk som frågar hur jag mår och försöker hjälpa mig. det är ni som får mig att må bra, det är ni som gör min dag. tack!

klicka på bilderna för ett se dom större!


                

Av isabelle - 21 januari 2011 19:59

idag är jag på väldigt dåligt humör, varning för folk att prata med mig.

jag är bara trött på saker och har någon konstig känsla, som inte går att beskriva.

jag är trött på att hela tiden bli besviken på mig själv och andra.

så jag har varken lust eller ork till att blogga.

ni får höra av mig när jag är på lite bättre humör.


se till att bli bättre nu hjärtat mitt, jag älskar dig 

  

Ovido - Quiz & Flashcards