isabelleappelgren

Alla inlägg under april 2011

Av isabelle - 29 april 2011 20:04

snabb inlägg, här får ni två av mina favoriter

Av isabelle - 28 april 2011 18:42

ledsen för usel bloggning.se, men tiden räcker inte till. jag fokuserar extra mycket på plugget sista tiden nu, alltså handlar det bara om att ge järnet. dock blir allt sååå mycket jobbigare när jag är genomförkyld, men hej vad roligt! men ska ändå försöka dansa imorgon, tror nog att jag skippar fysen men hänger med på dansstegen. annars missar jag för mycket. idag hade jag no redovisning och efter det matteprov, SISTA MATTEPROVET, hur gött är inte det? kändes ändå helt okej. på lördag ska jag ha tjejerna här, mysigt! men jisses vad tiden går fort och min mage kurrar.

vi hörs i helgen!


här får ni en redit tråkig bild, har liiite bildbrist just nu

 

Av isabelle - 25 april 2011 20:31

tusen tack för en underbar dag karolina och resten utav tjejerna!

kan erkänna att själva konfirmationen i kyrkan var liiiiite seg, men det var hel mysigt hemma hos karolina. jag tyckte att hennes släkt var jätte gullig, alla var hur trevliga som helst! och väldigt god mat kan jag säga er, toppen! 

gick hemmifrån vid nio imorse och kom hem vid fyra, en riktigt skön dag. 

har nyss skrivit ut min laboraitonsrapport och ska nu dra mig mot tv:n och kolla på bachelorette på trean. skoldags imorgon, wow vad taggad jag är! haha nej, absolut inte. men det är bara att bita ihop, inte långt kvar nu. ;)

Av isabelle - 24 april 2011 22:45

jävligt omoget

Av isabelle - 24 april 2011 18:10

olala vad jag älskar detta vädret, sååååå härligt!

imorse gick jag upp kvart i sju? haha inte okej..

skulle nämligen hinna träna på gymmet med mamma och sen handla, hem och duscha innan gästerna kom vid tio, min nästkussin som är 2 år gammal nu. uuur söt är han och har hur mycket energi som helst. Han blir aldrig trött, haha!

sen har jag solat, läst min frida tidning, pluggat lite och ordnat lite inför imorgon. imorgon bär det av till karolinas konfirmation, en katolsk konfirmation. lite coolt faktiskt, har ingen aning hur sånt går till, men det ska bli roligt att se ;)

nu ska jag hjälpa mamma med maten och grillning står på listan, mums!

hoppas ni får en mysig kväll!


lite bilder från min dag


       jag är riktigt nöjd med denna bilden, tycker egentligen inte om bilder på mig själv. men ja, tycker om ögonen och det blonda håret och ljuset.  


Av isabelle - 22 april 2011 22:14

jag tycker fortfarande att det är jätte konstigt att det är 23 grader i april, heeeelt otroligt men väldigt härligt dock! i onsdags var jag i malmö hela dagen, åt god lunch och satt sedan på en uteservering och drack latte och åt kladdkaka. uuuur mysig dag kan jag säga er. igår var jag på ansiktsbehandling för första gången och det var great! hon masserade mitt ansikte, smörde in det i massa krämer och ångade det med ånga. fick även massage och ansiktsmask med gurkor på ögonen. tyckte att det var riktigt lyxigt, hon höll på med mitt ansikte i en och en halv timme!

tjejen som gjorde det var jätte duktig och jag tipsar folk att gå dit och testa:

tranemansgatan 27 och om ni vill ha telefon nummer så bara fråga, jag har det. 

idag har jag suttit ute hela dagen, fast jag storstädade på förmiddagen. har nämligen tagit tag i massa plugg, sista slutspurten nu innan sommarlovet. 

nu ska jag ta fram mitt choklad och kolla klart på king kong, haha!

tur att jag ska träna imorgon..   

Av isabelle - 21 april 2011 18:34

här får ni bilderna från grillningen i tisdags som jag lovade er idag! 

berättar om min dag imorgon för er. puss!


                        


Ovido - Quiz & Flashcards