isabelleappelgren

Alla inlägg under december 2010

Av isabelle - 31 december 2010 14:00

just nu befinner jag mig i egypten. alltså är detta ett tidsinställt inlägg.

jag har det antagligen super bra och ligger och solar och badar massa.;)

men detta inlägget är till för att önska er:

   kram på er, så hörs vi när jag kommer hem.   

Av isabelle - 29 december 2010 20:42

nu har jag packat klart och ätit en god middag med la familia och tagit en dusch. imorgon ska vi upp vid halv fyra, så jag ska snart dejta kudden. det lär inte bli mycket sömn i natt kan jag ju säga. ;) men det får jag ta igen på planet. som tur är har jag både bok, musik och mini-tv med mig (y)

men nu ska jag nog kolla tv så jag blir lite trött. 

ni får en bloggpaus när jag är borta, det kan faktiskt behövas. 

vi hörs när jag kommer hem. 

kraaaaaam på er! 


Av isabelle - 29 december 2010 12:44

städning och packning pågår på hög nivå. det kommer ta hela dagen för mig att packa klart, som vanliga dåva. hör av mig ikväll innan jag lägger mig!

här får ni en av mina favoritlåtar som även hänger med i mobilen till egypten.

Av isabelle - 28 december 2010 18:36

jag tänkte berätta för er vad som skrämmer mig eller vilka rädslor som jag har. 

- jag är mörkrädd, jag hatar att vara ensam i mörkret. jag tror liksom alltid att det ska komma in någon igenom dörren och ta mig eller något. jag tror fortfarande, som jag även gjorde när jag var liten, att det finns någon under min säng. det är kanske konstigt, men det har alltid varit så för mig. haha!

- det skrämmer mig när folk säger saker till mig och sen får jag reda på att allt var en lögn. alltså hatar jag när folk ljuger för mig. 

- när jag flyger utomlands, tror jag alltid att det finns ormar på planet. det har jag trott sedan jag såg en film, där människorna attackerades av massa ormar på ett plan. så när jag är på toaletten på planet sitter jag alltid och tittar upp i taket för att vara säker på att det inte kommer ner en orm därifrån. 

- det skrämmer mig när killar inte vågar stå för saker dom tycker eller inte vågar visa sitt rätta jag. jag tycker att man ska vara sig själv och inte försöka vara någon annan för att verka cool eller något. det är så jäkla töntigt. jag tror att tjejer uppskattar killar som vågar stå för sig själva. det gör jag iallafall. 

- jag är jätte rädd för att gå ute i mörkret på natten, för jag tror alltid att någon följer efter mig. därför tittar jag alltid bak hela tiden för att vara helt säker på att där inte finns någon annan än mig själv.


vad skrämmer er?


Av isabelle - 28 december 2010 13:07

sov hos mormor inatt, tog bussen in och bussen hem idag. 

alltid lika mysigt, god mat och efterrätt. 

idag har jag fått lite ont i halsen, så jag tar det bara lugnt för att må

toppen till på torsdag!:)

har börjat packa med, men jag är inte så bra på det.

det blir alltid för mycket kläder som kommer med i min resväska, 

så ska få hjälp av mamma strax med att sortera ut lite. 

har inte så mycket mer att berätta idag, hör dock av mig imorgon.

sen blir det ju en bloggpaus på lite mer än en vecka ;)

ni får två bilder från vårat hotell, jag tycker att det ser great ut!

btw: jag svarade nyss på en fråga från någon, svaren hittar ni under frågerutan. 


bilderna är tagna från fritidsresors hemsida

    

Av isabelle - 26 december 2010 14:19

mysig kväll igår på bion men dock väldigt mycket popcorn och snacks åkte ner i magen, mums! idag har jag befunnit mig på väla hela dagen fram tills nu. ni vet väl att det är mellandags rea? det går liksom inte att missa det. hittade massa fint, riktigt nöjd. ska strax ut en runda med lollo.

ni hör av mig snart igen  

Av isabelle - 25 december 2010 11:05

godmorgon!

jag hoppas att alla fick en toppen jul, för det fick jag.

julen firades hos kusinerna i deras väldigt fina hus.

god mat och mysig stämning var det verkligen.

kom hem vid halv ett igår och somnade halv två, kan ju berätta

att jag knappt har sovit något inatt. vet inte vad det beror på.

jag fick massa julklappar, tänkte berätta för er vad jag fick:

böcker, usb-minne, loreal paris krämer, öronhänge, tröja, carpe diem text som ska sitta på väggen, luktegott grejer, myskläder i rosa, vita ur mysiga morgontofflor, presentkort på väla, presentkort på lyxa ( har ju planerat under en längre tid att jag ska ta ett hål till i örat),pengar och sist men inte minst en biljett till genrepet på melodifestivalen i malmö arena. sen har jag ju även fått jacka och stövlar som julklapp tidigare.ett stort tack till alla!

idag ska jag bara ta det lugnt och mysa, kanske ger mig ut på sjön

ute på åkern och åker skridsko. ikväll bli det bio med lina och ebba,

vi ska se premiären av narnia, den tredje filmen. vet inte vad den heter, hehe. (a) och vi ska se den i 3D. ur häftigt, var en evighet sen jag såg en film i 3D.

ni får lite bilder från julafton igår

puss!

              

Ovido - Quiz & Flashcards