isabelleappelgren

Alla inlägg under september 2011

Av isabelle - 30 september 2011 22:30

Shout-out (eller vad man säger)
till; Isabelle Appelgren

Som är en söt och smart tjej som är jätte trevlig att prata med i alla lägen! Som alltid är positiv och har bra svar på tal! Är jätte glad att ha henne som vän! Sen lite blond;)<3


                                                     

Galet bra vän man har! Blir alltid lika glad av hennes fina ord!

Kolla hennes blogg här vetja!

   









Av isabelle - 29 september 2011 21:13

neeeeew york! cykling i central park!

 



Av isabelle - 28 september 2011 20:34

vad jag är dålig på att blogga, så ledsen!

min kära vän lollo klagade lite på mig idag när vi lunchade. 

så jaaaa, nu får ni ett litet inlägg! 

skolan flyter på, en hel del att göra dock! Men inte alls som på ps, 

då man jämt och ständigt var super stressig och mådde dåligt pga det.

Jag mår bra nu, lektionerna är både intressanta och roliga.

Min klass är underbart bra, alla är ur trevliga!

Träningen hinner jag också med, vilket är jäkligt härligt!

Jag var ute och sprang både söndag och måndag + styrka. 

och kör ett pass imorgon på gymmet. Har en mysig träningsverk med!

nu ska jag läsa min solo tidning och kolla lite på tv, inte ofta man har 

tid till sånt. 

puuuuusss!

                                                   

4 månader idag med min underbara pojkvän!

Kommer så väl ihåg denna dag för exakt fyra 

månader sen, hur sjukt lycklig jag var den dagen.

Minns att jag dagen efter vaknade upp med ett sms

från min älskling där det stod: " God morgon min ängel"

Och det känns så härligt att fortfarande vara lika

lycklig. Han är det bästa jag vet och jag älskar honom

enormt mycket.  


-

Av isabelle - 23 september 2011 19:48

I'm falling even more in love with you

Av isabelle - 22 september 2011 20:23

                       

Av isabelle - 21 september 2011 21:34

When I see you, the world stops. It stops and all that exists for me is you and my eyes staring at you. There's nothing else. No noise, no other people, no thoughts or worries, no yesterday, no tomorrow. The world just stops, and there is only you. 


Av isabelle - 19 september 2011 20:10

Jag är helt slut och det är bara måndag idag. Dock har jag varit super mega duktig och sprungit en runda nu ikväll. Lite plugg har jag också fått gjort och varit en runda på väla med mamma. Ska vara riktigt duktig imorgon och ta bussen efter skolan direkt till gymmet! Nu ska jag ta och beställa en mysig väst här på internet som jag har blivit lite kär i! Och ikväll är det mitt favvis program svenska hollywood fruar, det finns glass i frysen men jag tar nog frukt istället. Duuuuktig jag är.

Puss!

 

Av isabelle - 18 september 2011 17:49

               

Ovido - Quiz & Flashcards