isabelleappelgren

Alla inlägg under maj 2011

Av isabelle - 30 maj 2011 18:57

                         

Av isabelle - 30 maj 2011 17:46

är i full gång med att skriva klart mitt arbete om PCR och elektrofores,

det är en himla tur att jag har min kära latte brevid mig. 

annars hade jag somnat för länge sen, snart sommarlov och det

ska bli otroligt skönt. gud vad jag har längtat!

nu ska jag försöka att bli klar, helst innan klockan åtta.

typiskt mig att dra ut på det för att göra det extra bra, bra isabelle!

och så här går det när jag ska göra arbeten...




 

Av isabelle - 29 maj 2011 16:47

28 maj, ett väldigt bra datum.

you are amazing 

Av isabelle - 28 maj 2011 21:52

hemma! eller ja, rättare sagt sent igår kväll och då var jag liiiiite slut.

haha, vilket man borde vara efter att ha rest i 30 timmar. 

resan har varit sååå bra, förutom lite konstiga saker hit och dit.

jag har både shoppat, ätit god mat, varit med helt fantastiska vänner och sett massa

intressanta saker. berättar mer sen eftersom jag nu ska slänga mig i soffan, kommer antagligen att sova om sådär tio minuter. bilder får ni snart!

och men tjeeeeena vad roligt att min syrra har bloggat här, utan att fråga mig. gulligt!

 


Av isabelle - 24 maj 2011 19:43

hej!

nathalie här.

även om isabelle inte ville att jag skulle blogga till henne

så gör jag det en gång. ;)

men vi har fått sms av henne & hon har det bra tydligen.

hon får väl berätta allt när hon kommer hem för er.

hon har med min lilla rosa kamera också (a)

nä ni kan kolla min blogg genom att trycka här, eller här, eller om ni inte

vill trycka på dem, så klicka här!


eller här...

ha det bra!


saknar dig syster. :(

Av isabelle - 22 maj 2011 19:15

jag är nervös, vet inte varför och borde inte heller vara det..

men imorgon bär det av till polen och jag kommer hem igen

på fredag. därför kommer bloggningen att bli ur dålig och

jag är väldigt ledsen för det. men det är bara till att stå ut ;)

har dock haft en underbar dag, vilket gör allt så mycket bättre.

vi hörs när jag kommer hem, kram!   ni får en vääääldigt fin bild att titta på medans jag är borta, hooooost.












   


Av isabelle - 21 maj 2011 15:20

hallåja!

vilket underbart väder, heeelt otroligt.

drar mig strax bort till stationen och tar tåget

till stan med tjejerna och sen bär det av till anna!

puuuusss


you make me smile

Ovido - Quiz & Flashcards