isabelleappelgren

Alla inlägg under mars 2011

Av isabelle - 31 mars 2011 19:20

sorry för att jag tjatar så sjukt mycket om justin, jag lovar, jag ska sluta.

helt amazing att det är fredag imorgon, igen. Jag tycker att veckorna går så himla fort. iallafall, jag har precis varit iväg och tränat en timme på gymmet. har smått ont i benen nu, vilken härlig träningsverk jag kommer att ha imorgon, perfekt till dansen ju!

har även hunnit slänga i mig lite mat. nu väntar duschen sen måste jag fixa mormors present och sen blir det tv kombinerat med min ur härliga bok! skriver mer imorgonkväll!

kram på er!  

Av isabelle - 30 mars 2011 19:14

har precis lagt ifrån mig läxböckerna och sitter och lyssnar på justin, helt förälskad i hans låtar kan jag säga er. och jag fattar inte HUR jag kunde missa att han kommer till danmark på fredag! so said. :(:( hade varit grymt att se han live. :( 

aja, får ta och vänta tills nästa gång :(

tycker ni kan ta och lyssna på " born to be somebody" en av mina favoritlåtar! 

sen får ni en toppen video! och jag vet att ni inte gillar att jag tycker justin är bra, men I don't care! men liksom kolla, tänk att se detta på riktigt!!



Av isabelle - 29 mars 2011 18:26

sitter just nu och renskriver min inledning, frågeställningar och beskrivningar till " mitt hem" i hk. Min älskade katt ligger och sover brevid mig på skrivbordsstolen, hel mysig är hon!

Av isabelle - 28 mars 2011 19:21

haha jisses! vilken dröm, jag skulle definitift svimmat på en gång!

wow!


Av isabelle - 26 mars 2011 17:41

helt underbart väder, själv har jag kört ett härligt pass klockan nio imorse med mamma på gymmet. sen har jag handlat lite och befunnit mig ute i solen i en solstol med massa filtar och läxböcker och godis. nu ska jag och syrran fixa kvällsmat!

hoppas ni har en toppen helg!


   

Av isabelle - 25 mars 2011 19:31

nu kommer bilder som jag tagit under åren, som jag berättade för er om innan!

                                                                                                                                             



Av isabelle - 24 mars 2011 16:44

ush vad jag mår dåligt, hela dan har jag mått illa, haft en rejäl huvudvärk och varit otroligt trött. därför fick jag ta en alvedon nyss och hoppas på att det går över så fort som möjligt. var på djursjukhuset imorse med min älskade katt, hon har inte mått bra på sista tiden, så läkaren ville ta ett blodprov. men det gick inte så bra, smulan blev väldigt ilsken, så det gick inte. därför fick man ge henne lugnande och sedan ta ett blodprov. när vi sedan kom hem var hon heeelt borta, hon vinglade omkring och kunde knappt hålla ögonen öppna. egentligen skulle både jag, mamma och nathalie cyklat till väla. men jag bestämde mig för att stanna hemma och passa hjärtat. och det behövdes kan jag säga, när hon skulle gå upp för trappan höll hon på att trilla ner, så det slutade med att jag fick bära henne upp. så min dag har bestått av att vara barnvakt kombinerat med lite plugg och kaffe latte för att hålla mig själv vaken. hehe

iallfall, nu har snuttan äntligen somnat och sover djupt, vilket innebär att jag hade tid till att sätta mig här. jag håller på att samla ihop massa gamla bilder som jag sedan tänkte lägga upp i ett inlägg, mest för att jag tycker det är lite roligt. 

nu ska jag hjälpa mamma med att göra pastasallad och vitlöksbröd och sedan göra vid kladdkakan som jag har gjort till nathalie. min kära syster fyller ju 14 IDAG! 

GRATTIS PÅ DIG! så resten av kvällen tillbringas självklart med henne!


snodde en bild på hjärtat från nathalies blogg, som vanligt.. men bilden är nytagen och om ni undrar, så är det något konstigt bandage som hon har runt tassen.

krya på dig snuttan!(L)

 

Av isabelle - 24 mars 2011 15:19

jävligt trött på folk som ljuger och håller saker hemligt, väx upp

Ovido - Quiz & Flashcards