isabelleappelgren

Alla inlägg under januari 2012

Av isabelle - 31 januari 2012 20:24

Sitter i mitt mysiga rum i min säng, älskar verkligen mitt rum sen jag målade om det och allt.

Kollar på mitt favvis program och somnar säkert när som helst, är verkligen super trött då skolan tar

kol på mig som vanligt. Har iallafall bestämt mig för en sovmorgon imorgon, då jag inte är sugen att träna

för att jag ska på zumba på kvällen också. Jag blev så glad idag när jag hade betygsnack med min svenska

lärare, hon berömde mig väldigt mycket för redovisningen i torsdags. Hon tyckte att jag har ett speciellt sätt

att redovisa på och att man inte ville sluta titta på mig då jag log under hela redovisningen, haha!

Önskar att jag kände mig så glad inombords som jag såg ut att vara, jag saknar att vara glad jämt och ständigt.

Vet inte hur jag ska lyckas få tillbaka det, vilket skrämmer mig.

Av isabelle - 30 januari 2012 20:56

Har precis gjort klart ett härligt kapitel med algebra, tycker helt ärligt att just den delen av matten är rolig ;)

Iallafall så var det en lång dag i skolan idag igen, 8-16 och mitt huvud dog på sista lektionen då vi hade matte.

Innan dess hade jag gjort min redovisning på engelskan, gud vad nervös jag var! Jag skakade, bra jobbat isabelle!

Det gick iallafall bra då jag bestämde mig för att lägga ifrån mig mina stödord och köra utan. Snackade även med Elizabeth (vår engelska lärare) när vi slutat och jag fick beröm, vilket kändes hel bra i och med att jag inte tycker om engelska. Tog mig direkt till zumban genom en springtur ner till knutpunkten och käkade mina mackor på bussen innan jag sprang från bussen till zumban och bytte om. Jäklar vilket pass, inte nog med en rejäl träningsverk i lår och rumpa sen TRX igår, mådde illa efter passet och var hel röd i ansiktet. Oj vad jag babblar på. Vet ni vem som är ledig på sin födelsedag? JAG, så grymt gött. Dock är jag ensam hemma på dagen, men jag överlever med en skön sovmorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dejta kudden.

adios

 

Av isabelle - 29 januari 2012 16:57

Här här ni några låtar som vi har på zumban! Den sista, stand by me är så härligt mysig att dansa till.

Precis som dom dansar på videon nedanför, dansar vi!

Av isabelle - 29 januari 2012 10:23

Då blir det ett TRX pass om en halvtimme. Jag välkomnar en för go träningsverk efter detta och en hög med massa plugg. Nu kör vi!

Av isabelle - 28 januari 2012 17:23

Jag är så sjukt trött på att jag hela tiden bryr mig om andra och försöker göra massa saker,

men det är aldrig någon som uppskattar det. Det är aldrig någon som visar att man uppskattar det.

Och hur mycket jag än försöker intala mig själv att jag ska sluta vara snäll, att jag ska bry mig mer om

mig själv. Så gör jag samma misstag om och om igen. Jag försöker hela jädra tiden att visa att JAG BRYR mig

och gör allt vad jag kan, men är det någon som märker det? svar nej. Och jag är så in i helvetes trött på det.

För hur mycket man än anstränger sig, så sticker alltid folk och bryr sig inte om en längre.Jag är helt enkelt trött på

att ingen kan stanna kvar och bry sig. Jag är trött på att bli ensam lämmnad kvar. Att bli ensam lämnad kvar av Claes, gjorde något fruktansvärt ont och jag gråter fortfarande. Dag in och dag ut är det han som finns i mitt huvud, jag försöker komma på vad som egentligen hände. För det vet jag fortfarande inte. Jag vet inte hur jag ska förklara med ord, hur ont det gör inom en att den personen som man älskar så högt inte bryr sig ett dugg om en. Jag vill bara att smärtan ska försvinna och jag vet inte vad jag ska ta mig till. 

 


Av isabelle - 28 januari 2012 10:32

Sitter just nu i bilen påväg till filborna. Mamma ska på yoga och jag ska simma, behöver tid för mig själv idag och sen var det evigheter sen jag simmade. Posshaj

Av isabelle - 27 januari 2012 18:38

17 år om en vecka, dvs. Min födelsedag, wow.

Ovido - Quiz & Flashcards