isabelleappelgren

Alla inlägg den 1 april 2011

Av isabelle - 1 april 2011 21:20

härligt med helg nu! är hyfsat trött efter denna veckan, min danslärare hade en teori om varför vi var så trötta. hon sa att förra året så hade vi påsklov vid detta tillfället, vilket innebär att vi kunde vila och slappa och sova ut. men nu har vi skolan i full gång, vilket leder till att vi blir otroligt trötta. tyckte faktiskt att det lät rätt troligt. ;)

kom iallafall hem vid halv sex, kände att jag behövde frisk luft och gick ner till ankorna för att ge dom lite gott bröd. när jag kom tillbaka ville min kära katt gå ut, men jag tyckte att det var försent för det. så jag tog upp henne och satte mig därute i stolen med henne och det slutade med att hon somnade i min famn. haha, sen fick jag vänta tills hon vaknade innan jag kunde gå in. har jobbat lite på mitt bildprojekt, som jag bestämde mig för att ta hem idag. sen har jag fixat tacos till mig och pappa, eftersom nathalie befinner sig hos erika och mamma i prag. nu ska jag ta och kolla in tven och se om det går någon bra film!


här får ni några väääldigt försenade bilder, jag lovade er dom efter min prao på reklambyrån. hehehe. men detta är dom tre moodboarden som jag gjorde till mitt såkallade "cafe" loggan har jag också gjort!

     





Ovido - Quiz & Flashcards