isabelleappelgren

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av isabelle - 2 juni 2012 16:52

Amen tjena, så jääääkla härligt att jag är PLUGGFRI. Jag är klar med allt och jag är så sjukt nöjd med min insats i skolan detta läsåret. Jag har verkligen gjort mitt bästa vilket resulterar i goda resultat, jag menar A i debatten i både svenska, samhälle och naturkunskap??yey, grymme! Iallafall, passade lillcasper igår, så söt den filuren är, han sprang efter mig vart jag än gick.

Jag skulle nämligen städa toaletten, då tar han trasan i munnen och springer iväg med den. Så jag jagar han runt i hela huset och han är smart den hunden, tog ett tag innan jag fick tag på den. Sen när farmor hämtade honom blev det en timmes TRX, mitt favvis pass, grym ledare som peppar något sjukt, och efter varje pass ligger jag helt död på golvet. Plankan i 30 sek x 4, crunch, situps, biceps, triceps, lår, rumpa, man tränar allt. Plus kondition med armhävningar upp och göra upp hopp och ner igen och gör armhävningar och sen fortsätter man så. Allt detta på en timme och sen är man hel nöjd med sig själv. Dock känner jag detta i kroppen idag! Sen hade jag en halvtimme hemma att göra vid mig på, sen hämtade linapina mig och vi drog till frida. Super god mat, efterrätt och trevliga vänner! Är jätte glad att jag har lärt känna så många nya vänner under detta läsåret, alla är verkligen toppen. Somnade hemma vid halv två och var på väla med mamma klockan tio imorse. OCH jag har köpt världens snyggaste långklänning! Helt sjukt så mycket jag tycker om den, sitter perfa och allt. Den ska jag ha på skolavslutningen och på studenten på fredag. Så jäkla snygg är den, jag skojar inte. Bilder längre ner! Efter väla skulle jag följa med mamma på en grej och sen handlade vi jordgubbar, god mat och godis. Nu ska jag slå mig ner i soffan och se vampire diares som jag missade igår igen. Imorgon är det kalas för oliver och träning som gäller.

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards