isabelleappelgren

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle - 10 november 2011 17:43

helt seriöst, så kan denna veckan inte bli värre.

det har till och med gått så långt att jag nyss spydde

för att jag är så stressad och förvirrad.

ska ändå försöka plugga och äta något.

kram

Av isabelle - 8 november 2011 20:53

helt sanslöst hur trött jag är, verkligen helt slut. Gick från 8.00-16.00 både idag och igår, imorgon går jag 8.00-16.30 eftersom jag både ska på zumba på morgonen på hälsobanken och på utvecklingssamtal vid fyra. Har stort matteprov på torsdag och håller tummarna för att det ska gå min väg. Och spanska prov imorgon, dock känner jag mig mer säker där eftersom jag fick reda på mitt betyg på uppsats grejen idag. Fick ett A/B, haha förstår inte riktigt vad det innebär. Men nöjd tjej iallafall! Har suttit och pluggat sen jag kom hem vid halv fem tills nu, somsagt det är nog sängdax för mig snart.

saknar min pojkvän till tusen.

adios!  

Av isabelle - 7 november 2011 21:30

Do you know what the worst thing is? To go around all the time and think about what I did so wrong. Think about why you are pushing me away.

Av isabelle - 7 november 2011 19:54

lever på musik just nu, guldvärt är det! Här får ni en av mina favvisar, texten och låten är grym. Och nu ska jag ta och kolla in fotbolls galan!



Av isabelle - 7 november 2011 09:13

Meen tjena! Sitter i skolan och försöker att få gjort lite matte. Går inte jätte bra. Lite nior på besök också! Och alltid lika härligt med håla. Nu börjar snart historian, dvs om 40 minuter. Sov jätte dåligt inatt, låg vaken halva natten. Det finns ingenting som är på rätt plats i min hjärna just nu. Är något sjukt förvirrad och jag saknar min pojkvän väldigt, väldigt mycket. Nu ska jag göra lite matte, iallafall försöka! Ska luncha med min Lovisa idag! Puss

Av isabelle - 5 november 2011 17:34

-

Av isabelle - 5 november 2011 16:56

Ovido - Quiz & Flashcards