isabelleappelgren

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av isabelle - 7 mars 2012 21:45

Jag kan bli vad jag vill, jag kan gå hur långt jag vill.

Jag kan bli tusen gånger starkare.

Om ni undrar hur jag tänker every day, det måste jag nu förtiden. Jag brukar kunna

fixa saker och vara stark. Men inte det här, jag försöker verkligen. Men något jag har lärt mig,

är att kärlek påverkar mig väldigt mycket. Speciellt när man aldrig har varit så kär förut och får

sitt hjärta krossat första gången. Det känns, tro mig. Det har aldrig gjort så ont inom mig,

men jag antar att jag inte har något val  än att försöka ta mig igenom detta också. Det är sån jag är,

den starka tjejen som får sitt hjärta krossat av killen hon älskar och tvingar sig själv att försöka glömma

och gå vidare. Jag har aldrig tvingat mig själv så mycket att göra något jag inte vill.

 

Ovido - Quiz & Flashcards